2020-06-19

Kontrole

W Spółce przeprowadzane były następujące kontrole:

 

04/01/2023

ZUS o/Toruń Wydział Kontroli Płatników Składek, kontrola w zakresie przedmiotowym: 1/ Prawidłowość i rzetelność obliczania składek na ubezpieczenia społeczne oraz innych składek, do których pobierania zobowiązany jest Zakład oraz zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego. 2/ Ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych i wypłacanie tych świadczeń oraz dokonywanie rozliczeń z tego tytułu. 3/ Prawidłowość i terminowość opracowywania wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe. 4/ Wystawianie zaświadczeń lub zgłaszania danych dla celów ubezpieczeń społecznych.5/ Prawidłowość i rzetelność danych przekazanych do ZUS we wniosku o świadczenie postojowe na podst. Ust. z dnia 02.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach zw. Z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. 6/ Prawidłowość i rzetelność danych przekazanych do ZUS we wniosku o zwolnienie z obowiązku opłacania składek złożonego na podst. Ust. z dnia 02.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach zw. Z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

14/10/2022

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny we Włocławku, kontrola w zakresie stanu czystości i porządku na terenie cmentarzy oraz przestrzegania wymagań określonych w art.5 ustawy z dnia 9.11.1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych.

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

09/11/2021

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny we Włocławku, kontrola w zakresie przestrzegania przepisów określających wymagania higieniczno-sanitarne, jakim powinna odpowiadać kostnica, sposób przechowywania zwłok i szczątków ludzkich, a także przestrzegania wymagań określonych w art.5 ustawy z dnia 9.11.1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych.

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

26/06/2020

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny we Włocławku, kontrola w zakresie oceny ogólnych warunków bhp, oceny realizacji wymogów prawa w warunkach narażenia na czynniki szkodliwe środowiska pracy, w tym szkodliwe czynniki biologiczne w środowisku pracy, przestrzegania przepisów prawa dot. stosowania substancji chemicznych i i ch mieszanin oraz przestrzegania wymagań określonych w art.5 ustawy z dnia 9.11.1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych.

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

14/02/2020

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasta Włocławek, kontrola przestrzegania przepisów rozdz. 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

17/12/2019

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny we Włocławku, kontrola sprawdzająca wykonanie obowiązków zawartych w decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego we Włocławku Nr 333/19 z dnia 01.08.2019 r. w związku z pismem strony z dnia 13.12.2019 r. 

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki


19/06/2019

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny we Włocławku, kontrola kompleksowa restauracji "Ratuszowej" we Włocławku przy ul. Bojańczyka 7.

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

19/09/2019

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny we Włocławku, przestrzeganie przepisów określających wymagania higieniczno-sanitarne, jakim powinny odpowiadać don przedpogrzebowy i kostnica, sposób przechowywania zwłok i szczątków ludzkich, stan czystości i porządku na terenie cmentarzy, a także przestrzeganie wymagań określonych w art. 5 ustawy z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych.

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

26/06/2019

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny we Włocławku, przestrzeganie przepisów, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia obiektu hotelarskiego oraz przestrzeganie wymagań określonych w art.5 ust. z dnia 9.11.1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych.

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

17/05/2018

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny we Włocławku, przestrzeganie przepisów, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia obiektu hotelarskiego oraz przestrzeganie wymagań określonych w art.5 ust. z dnia 9.11.1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych.

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

08/12/2017

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny we Włocławku, kontrola sprawdzająca wykonanie obowiązków zawartych w decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego we Włocławku Nr 290/17 z dnia 16.08.2017 r. zmienionej decyzją nr 477/17 z dnia 26.10.2017 r.

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

11/09/2017

Państwowa Inspekcja Pracy Oddział we Włocławku, kontrola w celu oceny przestrzegania przez pracodawcę przepisów prawa pracy w zakresie urlopów wypoczynkowych

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

22/08/2017

ZUS o/Toruń Wydział Kontroli Płatników Składek, kontrola w zakresie przedmiotowym: 1/ Prawidłowość i rzetelność obliczania składek na ubezpieczenia społeczne oraz innych składek, do których pobierania zobowiązany jest Zakład oraz zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego. 2/ Ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych i wypłacanie tych świadczeń oraz dokonywanie rozliczeń z tego tytułu. 3/ Prawidłowosć i terminowość opracowywania wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe. 4/ Wystawianie zaświadczeń lub zgłaszania danych dla celów ubezpieczeń społecznych.

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

17/07/2017

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny we Włocławku, kontrola stanu sanitarnego i higienicznego obiektu oraz przestrzegania czystości przy świadczeniu usług hotelarskich

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

21/02/2017

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny we Włocławku, przestrzeganie przepisów, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia obiektu hotelarskiego, zachowanie czystości przy świadczeniu usług noclegowych oraz przestrzeganie wymagań określonych w art.5 ust. z dnia 9.11.1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych.

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

08/04/2016

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny we Włocławku, kontrola w zakresie przestrzegania przepisów jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia obiektu hotelarskiego, zachowanie czystości przy świadczeniu usług noclegowych oraz przestrzeganie wymagań określonych w art.5 ust. z dnia 9.11.1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych.

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

22/12/2015

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasta Włocławka, kontrola przestrzegania przepisów rozd. 6 ust. z dn. 7 lipca 1994 r. prawo budowlane

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

17/11/2015

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny we Włocławku, kontrola kompleksowa w zakresie bezpieczeństwa zdrowotnego żywienia i żywności

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

12/02/2015

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny we Włocławku, przestrzeganie przepisów określających wymagania dot. obiektu totelarskiego

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

26/03/2014

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny we Włocławku, przestrzeganie przepisów określających wymagania higieniczne i zdrowotne dotyczące obiektów świadczących usł. hotelarskie

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

27/06/2013

Państwowy Inspektor Sanitarny we Włocławku, kontrola kompleksowa w zakresie bezpieczeństwa zdrowotnego żywienia i żywności

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

19/09/2012

Państwowa Inspekcja Sanitarna  we Włocławku , kontrola interwencyjna w związku z decyzją Głównego Inspektora Sanitarnego

 

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

22/08/2012

Państwowy Inspektor Sanitarny we Włocławku , kompleksowa w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia

 

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

04.07.2012-10.07.2012

Oddział ZUS w Toruniu, Wydział kontroli Płatników Składek II z siedzibą we Włocławku, Pl. Wolności 18/19,  w zakresie: 1) Prawidłowość i rzetelność obliczania składek na ubezpieczenia społeczne oraz innych składek, do których pobierania zobowiązany jest Zakład oraz zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, 2)Ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych i wypłacanie tych świadczeń oraz dokonywanie rozliczeń z tego tytułu, 3)Prawidłowość i terminowość opracowywania wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe, 4)Wystawianie zaświadczeń lub zgłaszanie danych dla celów ubezpieczeń społecznych

 

Okres objęty kontrolą: 01.01.2009 - 31.12.2011

 

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

29.09.2010-29.10.2010

Państwowa Inspekcja Pracy, Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, Oddział we Włocławku, 87-800 Włocławek, Piekarska 16a, zakres: prawna ochrona pracy oraz przepisy dot. legalności zatrudnienia, techniczne bezpieczeństwo i higiena pracy oraz spełnienie przez wyroby zasadniczych lub innych wymagań

 

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

17.06.2009-25.06.2009

Oddział ZUS w Toruniu, Wydział kontroli Płatników Składek II z siedzibą we Włocławku, Pl.Wolności 18/19, w zakresie: 1)Prawidłowość i rzetelność obliczania, potrącania i opłacania składek oraz innych składek i wpłat, do których pobierania zobowiązany jest Zakład oraz zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego.2)Ustalanie uprawnień do świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia chorobowego

i wypadkowego, wypłacanie tych świadczeń oraz dokonywanie rozliczeń z tego tytułu oraz sprawdzanie prawidłowości obliczania przez płatników składek kwot wyrównań zasiłków oraz odsetek od kwot tych wyrównań i ich rozliczania w ciężar składek na ubezpieczenia społeczne w wyniku realizacji wyroku Trybunału Konstytucyjnego z dnia 24.06.2008 r.3)Prawidłowość i terminowość opracowywania wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe. 4)Prawidłowość wystawiania zaświadczeń lub zgłaszanie danych dla celów ubezpieczeń społecznych.

 

Okres objęty kontrolą: 01.01.1999 – 31.12.2008

 

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

15/02/2008

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemjologiczna we Włocławku w zakresie stanu techniczno-sanitarnego hotelu „ Ratuszowy”

 

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

16/11/2007

Urząd Celny w Toruniu. Zakres: prawidłowości  stosowania znaków akcyzy

 

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

15/03/2007

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemjologiczna we Włocławku w zakresie stanu techniczno-sanitarnego hotelu „ Ratuszowy”

 

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

07/03/2006

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemjologiczna we Włocławku w zakresie stanu techniczno-sanitarnego hotelu „ Ratuszowy”

 

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

05.01.2006-.16.01.2006

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, w zakresie prawnej ochrony pracy

 

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

24.06.2005-30.06.2005

Organ kontroli: Oddział ZUS w Toruniu, Wydział kontroli Płatników Składek II z siedzibą we Włocławku, Pl. Wolności 18/19, w zakresie: 1) Zgłoszenie do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego.    2) Prawidłowość i rzetelność obliczania, potrącania i opłacania składek na ubezpieczenia społeczne oraz innych wpłat do których zobowiązany jest zakład, 3) Ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych i budżetu państwa, wypłacanie tych świadczeń oraz dokonywanie rozliczeń z tego tytułu. 4) Prawidłowość i terminowość opracowywania wniosków o ustalenie kapitału początkowego 5) Wystawianie zaświadczeń lub zgłaszanie danych dla celów ubezpieczeń społecznych.

 

Okres objęty kontrolą:

 

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

09/03/2005

Organ kontroli: Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemjologiczna we Włocławku w zakresie stanu techniczno-sanitarnego hotelu „ Ratuszowy”

 

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

 

05.08.2003-28.08-2003

Urząd Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy, zakres: 1. Prawidłowość rozliczeń z budżetem państwa za rok 2001 w zakresie : a)podatku dochodowego od osób prawnych, b)wywiązywania się z obowiązku płatnika zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, c)podatku od towarów i usług za styczeń i grudzień 200 1r

 

Dokumentacja i Przebieg kontroli: Dostępne w siedzibie spółki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..